Lyckliga gatorna Katrineholm I sommar blir det gatufest! 25 augusti i Nävertorp och 1 september på Norr. Festen kommer vara utomhus mitt i bostadsområdet. Det blir mat, musik och ett mysigt tillfälle att träffa vänner och grannar. Det är både unga och lite äldre artister från Katrineholm som kommer uppträda. Festerna ordnas för att alla ska trivas och känna sig trygga där de bor. Vi vill också fira att Katrineholm fyller 100 år. Vill du vara med och fixa festen? Det är roligt om många vill vara med och hjälpa till! Välkommen på en planeringsträff: 23 mars kl 17-18 i Nyhemsskolans matsal 29 mars kl 17-18 i Västra skolans matsal Du behöver inte anmäla dig. Hör av dig till oss om du har frågor: Anna Marnell Telefon: 0150-570 04 anna.marnell@katrineholm.se Jenny Skarstedt Telefon: 0150-573 99 jenny.skarstedt@katrineholm.se
© Copyright 2026